Küsimused & vastused


Millist infot ma saan Cellbesi sõbrana?

Saad infot oma personaalsetest pakkumistest, sulle vormistatud vautšeritest ja sünnipäevasoodustustest. Kui tellid meie uudiskirja, saad inspireerivaid pakkumisi, anname moenõuandeid ja teavitame sind sõpradele mõeldud eksklusiivsetest pakkumistest. Lisaks hoolitseme selle eest, et saaksid meie uutest toodetest esimesena teada. Meile meeldib oma sõpru hellitada!



Kuidas ma saan Cellbesi sõbra soodustusi kasutada?

Sinust saab automaatselt üks meie seast, kui teed Cellbesist oma esimese ostu. Selleks, et näha oma soodustusi ja neist osa saada, pead meie kodulehele SISSE LOGIMA/REGISTREERUMA. Registreerumine on lihtne, klõpsates "LOGI SISSE/REGISTREERU" ja seejärel "Sul pole veel kontot? Registreeru!". Sisesta oma kontaktandmed ja klõpsa nuppu "Loo konto".



Kuidas see toimib?

Cellbesi soodustuste tasemeid on kolm, mida rohkem oste sooritad , seda rohkem eeliseid saad. Erinevatel tasanditel ootavad sind paljud eksklusiivsed pakkumised ja üllatused.

Tase põhineb sinu eelneva 12 kuu jooksul sooritatud ostude kogusummal.  Arvestus tehakse kord kuus eelneva 12 kuu jooksul sooritatud ostude põhjal.



Tase ❤: 1 – 999 punkti

Siit leiad kasutamiseks 3 € väärtuses vautšeri.



Tase ❤ ❤ : 1000 – 2999 punkti

Siit leiad kasutamiseks 5 € väärtuses vautšeri.

Samuti saad tasuta kohaletoimetamise kõikidele ostudele, mille summa ületab 69 €.



Tase ❤ ❤ ❤ 3000 punkti ja rohkem

Siit leiad kasutamiseks 7 € väärtuses vautšeri. Samuti saad tasuta kohaletoimetamise kõikidele ostudele, mille summa ületab 49 €.

Kuna oled üks meie kõige lojaalsemaid kliente, tahame sind hellitada ka 5% lisaallahindlusega kõikidelt sinu ostudelt.



Mis soodustusi ma saan Cellbesi sõbrana?

Vaadake allolevat tabelit.



Kes saab olla Cellbesi sõber?

Lojaalsusprogrammiga ühinemiseks pead olema vähemalt 18-aastane või omama eestkostja nõusolekut. Tellimusi vormistada saavad ainult eraisikud ja kliendil on õigus ühele kontole asukohariigis. Pea  meeles, et sinu konto on isiklik ja seda ei saa kellelegi teisele üle kanda.



Millal ma oma vautšeri kätte saan?

Saad alati infot, kui sinu kliendistaatus on muutunud. Iga järgmise taseme saavutmisel saad uue vautšeri. Kuna armastame üllatusi, siis pakume neid aeg-ajalt oma püsiklientidele.



Kuidas ma saan kasutada oma isiklikke pakkumisi ja vautšereid?

Isiklike pakkumiste ja vautšerite kasutamiseks pead olema sisse loginud. Sisse logimisel sisesta oma e-posti aadress ja seejärel parool. Kui sul on kasutada vautšer või mõni muu isiklik allahindlus, leiad selle "Minu pakkumised" alt.

Vautšer ja teised isiklikud pakkumised arvestatakse kassas automaatselt maha.



Minu isiklikku pakkumist või vautšerit pole maha arvestatud?

Mõistame, et soovid kasutada kõiki oma eeliseid. Põhjuseid, miks soodustust ei rakendatud, võib olla mitmeid.

Esiteks soovitame sul kontrollida, kas oled sisse loginud/registreerunud. Kui oled sisse loginud, arvestatakse sinu vautšer või muu personaalne pakkumine kassas automaatselt maha.

On pakkumisi ja allahindlusi mida ei saa omavahel kombineerida. Seepärast soovitame sul tutvuda pakkumiste tingimustega.

Kui eespool olevad tingimused on täidetud ja sinu isiklikku pakkumist või vautšerit pole maha arvestatud, võta ühendust meie klienditeenindusega ja me aitame sind.



Unustasin tellimuse vormistamisel sisse logida, kas saate ostu minu kontole registreerida?

Kui sisestasid  sisse logimisel sama nime ja e-posti aadressi, millega oled registreerunud,  kantakse sinu ost peagi automaatselt kausta "Minu tellimused".

Kui oled sisestanud teise nime või e-posti aadressi, ei saa me kahjuks ostu sinu kontole registreerida.



Mis saab minu vautšerist toodete tagastamise korral?

Vautšer jaotatakse kõigi sinu tellimuses olevate toodete peale, mitte ei arvestata maha  kogusummast. See tähendab, et kui tagastad ühe või mitu toodet, saad iga üksiku kauba eest makstud summa tagasi.

Kui tagastate osa või kogu ostu, vautšerit ei uuendata ega kanta üle allesjäänud toodetele, vaid see loetakse kasutatuks.



Kas minu vautšer võib aeguda?

Jah, sinu vautšer kehtib 12 kuud alates registreerimise kuupäevast. Kõigi oma vautserite ja isiklike pakkumiste kehtivuskuupäevad leiad  "Minu pakkumised" alt.



Kus ma oma oste näha saan ja millal jõuan järgmisele ❤ tasemele?

Kõiki oma oste näed  "Minu tellimused" alt. Et teada saada, kui lähedal oled järgmisele tasemele, võta ühendust meie klienditeenindusega.



Kui kaua minu ❤ tase kehtib?

Ostudelt kogutud punktid kehtivad 12 kuud alates ostu sooritamisest, seejärel loetakse need  kehtetuks. Näiteks. Kui ostsid 01.01.2023 hinnaga 19,95 €, aeguvad need 19,95 € -id01.01.2024. Seejärel oled tasemel mille oled saavutanud eelneva 12 kuu jooksul sooritatud ostude eest.



Kuidas ma saan oma Cellbesi konto sulgeda?

Kahju, et soovid Cellbesi konto sulgeda aga oled igal ajal taas teretulnud. Cellbesi konto sulgemiseks palun võta ühendust meie klienditeenindusega.



Mis soodustusi ma saan Cellbesi sõbrana?

Sind ootab:

Cellbes
Kuidas saada osa Cellbesi lojaalsusprogrammist?

Kuidas saada osa Cellbesi lojaalsusprogrammist?

Osaled automaastselt meie lojaalsusprogrammis oma esimese Cellbesi ostuga. Selleks, et saaksid näha ja kasutada oma soodustusi palume kodulehel SISSE LOGIDA/REGISTREERUDA.

Küsimused & vastused
Kindel kohaletoimetamine
Turvaline maksmine
14-päevane tagastusõigus

Osta riideid ja aksessuaare interneti kaudu Cellbesist.

Turvaline ostlemine

Cellbesist

Klienditeenindus

  • 64 54 444

  • Cellbes,
    postkast 484,
    10504 Tallinn

Uudiskiri

Telli meie uudiskiri, et saada teavet saabunud uudistoodete ja uute pakkumiste kohta ning lugeda meie uudiseid.

Jälgi meid

  • Toimetame kaupa ainult Eesti aadressidele.
  • Kohaletoimetamine al. 4,09. Min. tellimuse väärtus €20.
  • 14-päevane tagastusõigus.