Filter

0

Nordic countries

European countries

Küsimused & vastused

Küsimused & vastused Cellbes Memberi kohta

Millised on Cellbes soodustuste tasemed?

Meie kliendiklubis ootavad sind isiklikud soodustused, boonusvautšerid ja varasem juurdepääs meie soodusmüügile. Kui otsustad lisaks tellida meie uudiskirja, saadame sulle inspireerivat sisu, moesoovitusi ja teavet eksklusiivsete pakkumiste kohta. 


Kuidas saan Cellbes Memberi liikmeks?

Liikmeks saab registreeruda, klõpsates meie veebilehe allosas „LOGI SISSE/REGISTREERU“.


Kuidas liikmeks olemine toimib?

Meie kliendiklubil on kaks taset: liige ja plussliige, mis põhinevad sinu tehtud ostude summal.  

Liikmena ja plussliikmena saad iga 1000 teenitud punkti eest 2,5 € boonusvautšeri ning hulgaliselt teisi fantastilisi eeliseid, millest ei saa ilma jääda. Liikmeks olemine on täiesti tasuta ja saad selle igal ajal lõpetada. 


Mis soodustusi ma Cellbesi kliendiklubi liikmena saan?

Vaata lehel olevat tabelit (link avaneb uues aknas).


Kes võib Cellbesi kliendiklubi liikmeks hakata? 

Liikmena registreerumiseks peab olema vähemalt 18-aastane või omama eestkostja nõusolekut. Liituda saavad ainult eraisikud ja asukohariigis on lubatud üks konto. Konto on isiklik ja seda ei saa kellelegi teisele üle anda. 


Millal ja kuidas saan oma boonusvautšeri?

Saad 2,5 € boonusvautšeri, kui oled kogunud 1000 punkti (1 € = 10 punkti). Meie ostude eest saadavad boonuspunktid laekuvad võimalike tagastuste tõttu 30-päevase viivitusega. „Minu lehed“ all saad vaadata, kas sul on kehtiv boonusvautšer ja millal saad järgmise.


Kuidas saan kasutada isiklikke pakkumisi ja sooduskuponge?

Isiklike pakkumiste ja sooduskupongide kasutamiseks pead olema sisse logitud. Sisse logimisel sisesta oma e-posti aadress ja seejärel parool. Kui sul on kasutada sooduskupong või mõni muu isiklik allahindlus, leiad selle „Pakkumised mulle“ alt. Sooduskupong ja teised isiklikud pakkumised arvestatakse kassas automaatselt maha. 


Minu isiklikku pakkumist või sooduskupongi pole maha arvestatud

Mõistame, et soovid kasutada kõiki oma soodustusi.  Põhjuseid, miks allahindlust ei rakendatud, võib olla mitmeid. Esiteks soovitame kontrollida, kas oled sisse loginud/registreerunud.  Kui oled sisse loginud, arvestatakse sinu sooduskupong või muu isiklik pakkumine kassas automaatselt maha. Teatud pakkumisi ja allahindlusi ei saa omavahel kombineerida. Seepärast soovitame sul tutvuda selle pakkumiste tingimustega, mida soovid kasutada. Kui tingimused on täidetud ja sinu isiklikku pakkumist või sooduskupongi pole maha arvestatud, võta ühendust meie klienditeenindusega ja me aitame sind.     


Unustasin tellimuse vormistamisel sisse logida, kas saate ostu minu kontole registreerida?

Kui sisestasid sisse logimisel sama nime ja e-posti aadressi, millega oled registreerunud oma konto/“Minu lehed“,  kantakse sinu ost peagi automaatselt „Minu tellimused“ alla.  Kui oled sisestanud teise nime või e-posti aadressi, ei saa me kahjuks ostu sinu kontole registreerida.    


Mis saab minu sooduskupongist/boonusvautšerist toodete tagastamise korral?

Sooduskupong ja/või boonusvautšer jaotatakse kõigi sinu tellimuses olevate toodete peale, mitte ei arvestata maha kogusummast. See tähendab, et kui tagastad ühe või mitu toodet, saad iga üksiku eseme eest makstud summa tagasi. Kui tagastad osa või kogu ostu, siis sooduskupongi ja/või boonusvautšerit ei taastata ega kanta üle allesjäänud toodetele, vaid see loetakse kasutatuks.


Kas minu sooduskupong või boonusvautšer võib aeguda?

Jah, sooduskupong kehtib 12 kuud alates väljastamise kuupäevast ja boonusvautšer 3 kuud alates väljastamise kuupäevast. Kõigi oma sooduskupongide, boonusvautšerite ja isiklike pakkumiste kehtivuskuupäevad leiad „Minu lehed“ alt.    


Kus ma oma oste näha saan ja millal jõuan järgmisele liikme tasemele?

Kõiki oma oste näed  „Minu tellimused“ alt ning „Minu lehed“ alt näed, kui lähedal oled järgmisele tasemele. 


Kas võin plussliikme tasemelt uuesti liikme tasemele jõuda?

Ostudelt kogutud punktid kehtivad 12 kuud alates ostu sooritamisest, seejärel loetakse need kehtetuks. Näiteks, kui tegid 01.01.2023 ostu 59 € eest, siis need 59 € kaotavad kehtivuse 01.01.24. Seejärel oled tasemel, mille oled saavutanud eelneva 12 kuu jooksul sooritatud ostude eest.


Kuidas saan oma Cellbesi kliendiklubi liikmeks olemise lõpetada?

Meil on kahju, kui sa enam kliendiklubi liige ei soovi olla, aga oled igal ajal taas teretulnud.  Liikmesuse lõpetamiseks võta ühendust meie klienditeenindusega (link avaneb uues aknas). Pea meeles, et ilma meie kontota ei pääse sa „Minu lehed“ juurde. 


Milline on sooduskupongi ja boonusvautšeri vahe?

Sooduskupong on isiklik pakkumine ja võib olla näiteks sünnipäevakingitus või mõni muu meeldiv soodustus meie kliendile. Leiad oma sooduskupongid ja muud isiklikud soodustused keskkonnas „Minu lehed“ jaotisest „Minu pakkumised“. Boonusvautšer antakse iga 1000 punkti eest. Ostude eest saadud boonuspunktid laekuvad 30-päevase viivitusega. „Minu lehed“ alt saad vaadata, kas sul on kehtiv boonus ja millal saad järgmise boonuse. Meie boonusvautšer kehtib 3 kuud. Saad ise valida, millal soovid kehtivat boonusvautšerit kasutada. Aktiveeri see kassas enne ostu lõpetamist. 


Mida tähendavad töötlemata punktid?

Kui teed ostu cellbes.ee veebisaidil, siis registreeritakse ost kohe. Sinu punktid jäävad aga 30 päevaks töötlemata, juhuks kui soovid oma tellimusest midagi tagastada. Sinu punktid kantakse kontole 30 päeva pärast. 


Kas mind teavitatakse, kui saan uut boonust kasutada?

Jah, saad oma praegust boonust näha „Minu lehed“ all, kuid saadame ka teate sinu märgitud e-posti aadressile. 


Mis juhtub, kui kasutan boonusvautšerit või sooduskupongi ja teen seejärel tagastuse?

Sinu sooduskupong või boonusvautšer loetakse sel juhul kasutatuks ja seda ei maksta tagasi. 

Kindel kohaletoimetamine
Turvaline maksmine
14-päevane tagastusõigus

Osta riideid ja aksessuaare interneti kaudu Cellbesist.

Turvaline ostlemine

Cellbesist

Klienditeenindus

Uudiskiri

Telli meie uudiskiri, et saada teavet saabunud uudistoodete ja uute pakkumiste kohta ning lugeda meie uudiseid.

Jälgi meid

  • Toimetame kaupa ainult Eesti aadressidele.
  • Kohaletoimetamine al. 4,09. Min. tellimuse väärtus €20.
  • 14-päevane tagastusõigus.