Korduma kippuvad küsimused

Enim küsitud küsimused (KKK)

Minu konto


Konto registreerimine

Kliki ”Logi sisse / registeeru” ja seejärel ”Sul ei ole veel kontot? Registreeru siin”. Sisesta vajalikud andmed ja vajuta ”Loo profiil”.


Olen unustanud oma salasõna

Kui oled unustanud oma salasõna, saadame Sinu meiliaadressile lingi, mille kaudu saad sisestada salasõna uuesti. Selleks vajuta ”Logi sisse”, täida e-posti aadressi väli ja kliki ”Unustasite salasõna”. Seejärel sisesta oma meiliaadress, mida kasutasid konto registreerimisel. Sinu meiliaadressile saadetakse uus salasõna.


Ma ei saa oma kontole sisse logida

Kas oled endale konto loonud? Isegi kui oled varasemalt meie klient olnud, siis tuleb Sul end konto loomiseks registreerida.

Juhised konto loomiseks ja salasõna uuesti seadmiseks leiad ülevalt.



Tellimine


Kui pikk on tarneaeg?

Kauba kohaletoimetamine toimub enamasti 5-6 tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist (juhul kui kaup on laos olemas). Pakk toimetatakse lähimasse postipunkti, kus seda hoitakse kuni kaks nädalat või pakiautomaati hoiutähtajaga 7 päeva. Hoiutähtaja möödudes toimetatakse pakk tagasi Cellbesile. Rohkem infot tarnetingimuste kohta leiad siit. 


Kui palju maksab saatmiskulu?

Loe erinevate tarneviiside ja postikulu kohta siit. 


Soovin muuta saadetise väljastuskohta – kas see on võimalik?

Pakk toimetatakse Sinu valitud postkontorisse või pakiautomaati. Saadetise väljastuskoha saad valida tellimust tehes kassas, meie veebilehel. Hiljem ei ole võimalik muuta tarneaadressi ega väljastuspunkti asukohta.


Mis juhtub siis, kui ma ei lähe oma pakile järgi?

Kolme (või enama) väljaostmata paki korral võtab Cellbes endale õiguse järgmiste tellimuste mitte täitmiseks.



Pakkumised


Olen saanud pakkumisega koodi – kuhu ma selle sisestan?

Tellimuse vormistamisel on olemas lahter ”Sisesta sooduskood”, kuhu saad sisestada pakkumisega kaasas olnud koodi. Seejärel kliki nupul OK.


Olen sisestanud allahindluskoodi – miks ei lähe soodustus maha?

Mõned allahindluskoodid tuleb sisestada kassas peale sisselogimist või kui oleme Sind uue kliendina registreerinud. Kui allahindluskood jätkuvalt ei tööta võib see tähendada, et tingimused soodustuse saamiseks ei ole täidetud. Probleemide jätkumisel võta ühendust meie klienditeenindusega.



Makseviisid


Millist makseviisi on võimalik kasutada?

Tasuda on võimalik lunamaksega, kui soovid tasuda pakile järele minnes või deebet-krediitkaardiga.



Tagastamine & tarbija taganemisõigus


Kuidas on võimalik toodet/tooteid ümber vahetada või tagastada?

Kaubad saad ümber vahetada kasutades tagastuslehte, mis on tellimusega kaasas.


Soovin tagastada ühe või mitu toodet – kas ma pean uuesti tasuma saatekulud?

Soovides ümber vahetada või tagastada ühte või mitut toodet ei ole vaja saatekulude eest uuesti tasuda. Loe tagastamistingimuste kohta siit. 


Üks toodetest saabus katkisena – mida teha?

Kui oled saanud kahjustatud toote, kontakteeru esimesel võimalusel Cellbesi klienditeenindusega. Klienditeeninduse kontaktid leiad siit


Kuidas ma tagastatud toodete eest raha tagasi saan?

See sõltub sellest, millist makseviisi Sa tellimuse tegemisel kasutasid. Tagastame raha pangakontole, krediitkaardile või rahakaardiga postkontorisse.



Muu


Kuidas saan muuta aadressi oma kontol, kui olen kolinud?

Aadressi muudatust ei ole kahjuks võimalik läbi meie kodulehe teha. Palun võta ühendust meie klienditeenindusega. 


Kindel kohaletoimetamine
Turvaline maksmine
14-päevane tagastusõigus

Osta riideid ja aksessuaare interneti kaudu Cellbesist.

Turvaline ostlemine

Cellbesist

Klienditeenindus

  • 64 54 444

  • Cellbes,
    postkast 484,
    10504 Tallinn

Uudiskiri

Telli meie uudiskiri, et saada teavet saabunud uudistoodete ja uute pakkumiste kohta ning lugeda meie uudiseid.

Jälgi meid

  • Toimetame kaupa ainult Eesti aadressidele.
  • Kohaletoimetamine al. 4,09. Min. tellimuse väärtus €20.
  • 14-päevane tagastusõigus.