Klienditeenindus

E-R 8:00-19:00, L 9:00-16:00
64 54 444

kysimused@cellbes.ee

Klienditeenindus on avatud argipäeviti kl. 8:00-19:00, laupäeviti kl. 9:00-16:00. Aitame meeleldi kõikide tellimust puudutavate küsimustega (tellimine, kohaletoimetamine, maksmine, tagastamine jm).

Mine klienditeeninduse lehele

CELLBESE
postimüügifirma saamislugu

63 aastat tegevust

Cellbese lugu on lugu tööst, tööst ja veel kord tööst. Bengt Hultgren sündis 30ndate algul ning läbis kõigepealt 7-aastase põhikooli. 1954. aastal kaotati brutohindade reguleerimine ja paljud õnneotsijad, eriti Boråsis ja selle ümbruses, asutasid oma postimüügi ettevõtted. Tänaseks on paljud neist kadunud, kuid üht toona ilmavalgust näinud ettevõtetest tunneme just Cellbes AB-na. Kui Bengt abiellus oma Gunvoriga, said nad pulmakingiks tuhat krooni. Soovides anda sellele püsivama väärtuse, otsustasid nad investeerida selle postimüügi ettevõttesse, millega vabal ajal tegeleda. Neil oli pakkuda vaid üht toodet: voodilinade kangast Jaapanist. See oli kitsas ja tõmbus pesus kokku, kuid see oli vastupidav. See müüs hästi ning alus ühele Rootsi juhtivale postimüügi ettevõttele oli pandud. Reklaami tehti nii päeva- kui ka nädalalehtedes, kuid aega läks 1964. aastani enne, kui söandati välja anda päris oma kataloog, tollal mustvalgena. Cellbese turundusstrateegias on kataloog tänaseni tähtsal kohal.

Laiendamine

Hultgrenid võisid rõõmustada oma firma tubli kasvu üle, pakkudes 2000-ndate aastate alguses 15 000 toodet ja saades iga päev umbes 5000 tellimust. Need läksid inimestele nii Rootsis kui ka ülejäänud Põhjamaades, Fääri saared ja Gröönimaa kaasa arvatud. Hiljem laiendati tegevust veelgi, nüüd ka ida poole, alustades Eestist.

Uus omanik

Pärast poolt sajandit otsustas perekond Hultgren oma elutöö müüki panna. Nii Bengt kui ka Gunvor olid jõudnud pensionieani ning vähendanud viimastel aastatel oma tempot tavapärase neljakümnetunnise töönädalani. Haléns Postorder AB ostis Cellbese 2004. aasta kevadel. Consortio Invest AB omandas Cellbesi ja Halensi 2007. aastal, liitmiseks Consortio Fashion Grupiga. Tänaseks tegutseb Cellbes üheksal Euroopa turul. Cellbese tugevuseks on oma välja töötatud sortiment küllusliku värvide ja mustrite valikuga, mida pakutakse haruldaselt laias suuruste vahemikus, 34-64. Aastal 2012 valisid PAR ja Veckans Affärer Cellbese üheks Aasta Superettevõtetest. Lisaks postimüügile on tegevusele lisandunud tugev e-kaubanduse haru, millega hiljuti pääseti ka Internetworldi esikümnesse. Cellbes on sel viisil alati olnud lähedal oma klientidele, kes saavad kauba kätte just seal, kus nad on otsustanud elada. Meie uues turunduskampaanias, milles sõidame klientidega kohtumiseks riigis ringi ja kasutame saadud tulemusi reklaami tegemiseks nädalalehtedes, võib näha omamoodi ringi sulgumist, mineviku kohtumist tulevikuga.

>>>
1964
>>>
1975
>>>
1981